Omgaan met lastig gedrag
Training voor medewerkers die regelmatig te maken hebben met lastig, grensoverschrijdend- en/of agressief gedrag. Programma op maat: Deze training stemmen we af op de branche en veelvoorkomende problematiek waar de medewerkers mee te maken hebben.
Motiverende Gespreksvoering
In de training Motiverende Gespreksvoering leren medewerkers hoe zij het beste een gedragsverandering bij cliënten kunnen realiseren. Met praktische oefeningen en toegepaste theorie krijgen ze handvatten om hun cliënten in beweging te krijgen en meer autonomie te geven met het gewenste resultaat.
Slecht nieuws goed gebracht
Medewerkers zijn vaak het eerste aanspreekpunt voor klanten en cliënten en krijgen daardoor te maken met lastige vragen en véél primaire emoties. Het opvangen en kaderen van deze reacties en emoties vraagt om specifieke gespreksvaardigheden. Die leren ze in deze praktische training.
Trainingen op maat
Een training die is afgestemd op de branche en specifieke uitdagingen waar medewerkers mee te maken hebben? Al onze trainingen maken we op verzoek op maat en verzorgen we in-company of op locatie. Neem contact op voor de mogelijkheden.
Teken je boodschap
Leer je verhaal visueel ondersteunen en teken je boodschap. Een beeld zegt meer dan 1000 woorden.
Sprekende en eenvoudige tekeningen zorgen ervoor dat de inhoud van je boodschap beter blijft hangen. Dat je medewerkers zoveel mogelijk uit de training halen, de organisatie het advies begrijpt en dat de klant zich gezien en gehoord voelt.
Ja, maar ik kan niet tekenen. Dat hoeft ook niet, wij tot drie jaar geleden ook niet. Veel mensen zijn er van overtuigd dat ze niet kunnen tekenen. Wij leren het je in een dag! Zakelijk tekenen, iedereen kan het.